012-3841340.... azman ( Selama Pigeon )

Tuesday, May 17, 2016

KURSUS PEMAKANAN ALTERNATIF AYAM SIRI 2/2016

salam to all,

Pada tarikh 7/5/2016 seramai 7 orang peserta telah menyertai Kursus Pemakanan Alternatif Ayam yang telah dijalankan di kawasan reban ayam saya di kampung Gesir Tengah , Hulu Selangor. Saya teruja menjalankan kursus kerana minat mendalam terhadap proses pengajaran dan didorong minat mendalam berkaitan ternakan.

Kursus ini merupakan siri 2/2016... fokus masih kepada meningkatkan kemahiran dan ilmu peserta dalam pembuatan makanan ayam berasaskan teknologi bokashi yang disesuaikan dengan kemampuan peserta mencari dan mengunakan bahan termurah dan jimat dari persekitaran mereka sendiri. Sambil berkursus peserta juga diterapkan kepentingan  sikap positif dalam penternakan.

  





3 comments:

  1. Assalam. Bila ada kursus lagi. Minat nak join. Boleh inform saya nanti bila ada. Azmi 0192743953

    ReplyDelete
  2. wslm... in sha Allah lepas raya tn... apa pun tn akan dihubungi

    ReplyDelete
  3. Ask,m.. Tuan, saya berminat dengan kursus yang tuan anjurkan. Tolong maklumkan saya tarikh kursus yang seterusnya. Wafiy 017-2677431. Terima kasih

    ReplyDelete